bobina d'acciaio galvanizatu

  • anti-finger GL galvalume steel coil for roofing sheets

    bobina in acciaio galvalume anti-dittu GL per fogli di tetti

    55% AL-ZN COILED STEEL BOBINA hè un sustratu d'acciaiu rivestitu da i dui lati cù una lega di alluminiu-zingu cù a cumpusizione di u rivestimentu, 55% alluminiu, 43,4% zingu è 1,6% siliziu. L'eccellente resistenza à a corrosione di Aluzinc hè u risultatu di e pruprietà di e duie sostanze metalliche: l'effettu barriera di l'aluminiu esistente nantu à a superficia di u rivestimentu è a prutezzione sacrifiziale di u zincu.

  • cold rolled steel coil cold rolled full hard steel hard

    bobina d'acciaio laminatu à fretu laminatu à fretu in acciaio duru duru

    BOBINA IN ACCIAIO RULATA FREDDA hè pruduttu da a salameria laminata à caldu è u rotulu uniformemente à una temperatura adatta à un spessore più finu. Hà una cunfigurazione di superficia eccellente è superbe pruprietà meccaniche per aduprà in a produzzione di automobili è elettrodomestici.

  • color coated GI GL PPGI PPGI prepainted galvanized steel coil for roofing sheet

    culurata GI GL PPGI PPGI bobina d'acciaio galvanizatu prepintatu per fogliu di tetti

    L'attrezzatura è a tecnulugia di a linea intera CCL (Color Coating Line) sò state introdotte da Japan Nippon, tutti i arametri scontranu u ENRO-STANDARD. adopra un revestimentu à trè rulli, dui rivestimenti dui asciugati, a larghezza massima di u rivestimentu hè 1450mm. vari requisiti di fascia alta ponu esse uttenuti. I culori è altre specificazioni ponu esse dispunibili à dumanda di i clienti.

  • hot dipped zinc coated galvanized steel coil

    bobina di acciaio zincatu zincatu à immersione calda

    I-BEAM GALVANIZZATU À CALDU hè ancu chjamatu travaddu galvanizatu à caldu I o travi di zincu à immersione à caldu sò immersi dopu à a ruggine steelh-500 gradi Celsius si scioglie in zincu, travi attaccati à u stratu di zincu nantu à a superficia, per serve cum'è scopi antisettici, adatti per tutti i tipi di acidi è nebbia alcalina è altri ambienti di currusione